مگه کلاغ چشه؟

                          *پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است*
امشب وقتی می خواستم از هوای پاک تهران(که همه میدونن چه هوای پاکیه!!!)کمی استقاده
مفید کنم..رفتم سراغ پنجره وقیژژژژ بازش کردم.۱۰دقیقه ای نگذشته بودکه یه کلاغ اومد نشست کنار پنجره..اول ترسیدم اما بعد نشستم ونگاش کردم.
اول با خودم گفتم شانس ماروباش همروبرق می گیره مارو...آخه یه چلچله ای قناری ای مرغ عشقی! اما یکم که نگاش کردم دلم براش سوخت.شاید به خاطرکلاغ بودنش...؟!شاید اگه یه
گنجشک بشینه لب ایوون ونگات کنه دونه که بهش میدی هیچ..کلی هم قربون صدقش میری
ولی وای به روزی که این کلاغ بدبخت دست به این چنین بی حرمتی بزرگی بزنه!یه جوری می
یفتی به جونش که نگوونپرس!حالا یا با جاروای..یابا لنگه دمپایی ای..یامتکایی..ای وای من!!!
حالااگه این کلاغ بدبخت راهش به کوچه پس کوچهای شهر بیفته که واویلاست..یاتودود خفه میشه یابچه ها با سنگ تیکه و پارش میکنن!
بیچاره اخه مگه جه گناهی کرده که کلاغ شده؟همونی که تورو افریده این کلاغم خلق کرده...
منم حس کلاغ دوستیم گت کردودور از چشم همگان حسابی ازش پذیرایی کردم.کلاغ شدنم
عالمی داره ها!خودت رو یه دقه بذارجاش...!زود باش...
ببین چه حسی داشتی اگه یه کلاغ بودی؟ آره یه کلاغ!مگه کلاغ چشه؟
                       
نظرات 7 + ارسال نظر
امیر جون چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:37 ق.ظ

دوباره سلام
این رو هم دیدم
راستی من آلان ایرانم

سپیده چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:05 ب.ظ http://lovelybeach.persianblog.com

سلام.وبلاگ قشنگی داری.کلاغ گناهی نکرده ما گناهکاریم که اعتقادات غلطمون رو نسل به نسل منتقل می کنیم.موفق باشی.بای

بهار چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.baharkhanom.blogsky.com

سلام.به دنیای «یاس» ها خوش اومدی.

یاسر چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام
چشمها را باید شست‌ جور دیگر باید دید
گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد؟؟؟؟؟؟
فرقها رو ما آدما میسازیم با تفکراتمون با چشم عقلمون نه چشم دلمون
دیگه ارزشها ضد ارزش شدن و اونی که افسار آدما رو به دست گرفته عقل دنیاییشونه نه دل معنوییشون
بسازم خنجری نیشش ز پولاد
زنم بر دیده تا دل گردد آزاد

من یه عاشق شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:56 ب.ظ

پرستو سلام یاس سلام
خوبی
بابا اینطوری ننویس برشکست میشیم ما
مئفق باشی

سمسام شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:22 ب.ظ

عالی بود من کلاغ دوست دارم

عرفان جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:14 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد