اطلاعیه اطلاعیه ... تولدی دیگر در راه است !

« تقدیم بر تو »

« تقدیم به همه آنان که در این پنج سال با من بوده اند »

« تقدیم به آنان که قدیمی ترند »

« تقدیم به آنان که بوی یاس را تازه شنیده اند و تصمیم بر پوشیدن رخت دوستی دارند »

« و تقدیم به آنانکه مرا میشناسند ... »



سلام



شاید این آغازی دگر باشد از من !


و شاید تکراری دوست داشتنی و زیبا !



بزودی دربهای این مکان تنها به روی آنان که اهل دلند باز خواهد شد


تنها به روی پروانگان !


آنان که می مانند ، ماندگارند تا ابد


و آنان که میروند مسافرند و شاید روزی در میان اوراق زندگی فراموش شوند


تو ای دوست


میخواهم که بمانی بامن ... بمان


بمان و با من باش و با خدا.


من و تو تنها نخواهیم بود


این را تک درخت گیلاس حیاط بی بی گفت


و من شنیدم!


بزودی اینجا بوی آسمان خواهد گرفت و نمناکی شبنم.


بزودی بازخواهم گشت و راهی زیبا را برایت فرش میکنم.


میدانم که می آیی.


منتظر باش.



« در ماه میهمانی خدا .. اگر دلت لرزید یاد من هم کن .. ای دوست »