باشد برای تو ...

* شاید که راز جهان در همبستگیهاست *

عبور ...

* و زیباترین حرف ... حرفی است که هنوز برای تو نگفته ام *

چه لحظه ها که بی تو یکی یکی گذشتند

عمرم رو بردند اما یه لحظه بر نگشتند

حرفی از ناگفته ها :

و اینبار پاییز بود و سرد بود و نارنجی

جیرجیرک به خرس گفت: حرفی دارم !!!

خرس نگاهی به جیر جیرک انداخت و گفت: نمیتوانم گوش دهم

باید که به شکار روم ... باشد برای بعد.

جیرجیرک با تمام کوچکیش سکوت کرد!

پاییز گذر کرد و زمین خودش را برای استقبال زمستان آماده.

جیرجیرک به خرس گفت: دوستت دارم !!!

خرس خمیازه ای طولانی کشید و گفت: باشد برای بهار. هماکنون

باید خود را برای خواب زمستانی آماده کنم.

خرس خوابید و در دل گفت: بهار که آمد در فضایی زیباتر به سخنان

جیرجیرک گوش خواهم داد ... بهار ... بها ...ر ... و سپس خوابید.

بی آنکه بداند جیرجیرک تنها دو روز دیگر زنده است !!!

 

« لحظه ها شاید معنای حقیقی زندگی باشند »

و گاهی گذر از یک لحظه .. گذر از یک زندگی است .. فراموش مکن

یلدای من ...

* با تو امشب اگر بودی یلدا بود *

بی تو هر شب که نیستی یلداست

حرفی از ناگقته ها :

دراز شب خوش قواره خوش نام

بازم اومد ... یه شب یلدای دیگه

از همون شبای یلدا که تو قصه های قدیمی زیر کرسی ازش

حرف میزدن ... از همونا که بوی هندونه میده و پوست انار.

بازم اومد ... یه شب یلدای دیگه

آروم و بیصدا اومد و ایندفعه بدون برف!

دلم میخواد کتاب حافظ رو باز کنم و زیر سوسوی شمع برات

یه فال خوشگل بگیرم هرچند که فالهای من به فالهای خوشگل

دختر همسایه نمیرسه اما اجازه بده بگیرم.

امشب از اون شباست که آدم دلش میخواد تکیه بده به یه کسی

و تا خود صبح قصه بشنوه.

از همون شباس که بازم میبینی تنهایی و جز یه کاسه انار و

یه جام آب و چند برگ حافظ هیچی نداری!!!

اما من یه چیز دیگه هم امشب دارم .. یه قاب عکس خوشگل دارم

که یکی از توش داره بهم میخنده و نگاهم میکنه.

دوست داشتم پیشم بودی اما خوب چه میشه کرد؟!

گاهی اوقات تنهایی تو یه شب بلند اونقدر زیاد نیست که دلتنگی

هست .. شاید حرف زیاد باشه اما جای گفتن نباشه.

یلدات مبارک .

هدیه من یه نور شمع با یه عالمه انار و یه برگ حافظ و شایدم یه

آیینه که تو چشمات نگاه کنی و عکس من رو توش ببینی.

امشب میخواستم چیزای دیگه ای بنویسم اما نمیدونم چی شد

که این شد؟ اما از قدیم گفتن انچه از دل براید بر دل نشیند.

 

« با تمام یاسهای سرزمینم یگانه یلدای امسالتان را تبریک  »

میگویم و امید دارم یلدایتان پرز خوبی باشد و عشق

برای قلب مهربانتان شادی آرزومندم