زیباترین انتظار ...

                   * هر چه بالاتر میروی از نظر آنانکه پرواز را نمیدانند *

                                       کوچکتر به نظر میرسی

                                   و چه زیباست آرزوی پرواز ...

                 

                                     حرفی از ناگفته ها :

     و کسی گفت: سلام

                با هزاران بوسه ... از سر شادی ذوق ... با هزاران لبخند

                             و کسی گفت: سلام

                                     با نگاهی پرز زیبایی و مستی و غرور

                               با شتابی خوانا

               با هزاران نکته ... با هزاران تکرار

                                      و کسی گفت: سلام

                         من به او خندیدم و بر کوچه ی مجهول نگاهم آرام

                         با تمامی شادی

                                      با تمامی لبخند

                                                من به او گفتم آرام : سلام

                               که بهار

                          با هزاران امید ... در راه است !

                  «« آرزومند به اوج رسیدن آرزوهایتان هستم »»

      پیشاپیش نوروز ۱۳۸۶ را به چشمان مهربان و عاشقتان تبریک میگویم

             و میدانم که زیباترین لحظه های امسال از آن توست

                                             ای دوست

نظرات 24 + ارسال نظر
* یاس سفیدم * سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com



ممنونم که بازم اومدید و بازم یاسی رو فراموش نکردید


پیشاپیش عیدتونم مبارک


دارم میرم سفر

فکر کنم تا ۱۳ بدرم برنگردم


براتون زیباترین آرزوهارو آرزو مندم


زیبا از زمستان خداحافظی کن
تا بهارت سرشار باشد

از عشق و امید


پایدار باشید
ارادتمند
* یاس سفید *

آخرین ترانه ی باران سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ http://tabar.blogsky.com

پرستو جان بادرودی گرم خدمت شما.......

همیشه نوشته هایت نوعی انتشارعشق وامید وزندگی است

یادم نمی رود که قصه دلدادگی هایت را دنبال می کردم وخرسند ازاینکه شما تااین نهایت عشق درجولان دادن بهترین وزیبا تری واژه ها کوشش می کردی...

وخرسندم که نوع تازه ای اززندگی راتجربه می کنی
تو میشه آرامش وامید رانوید می دهی
ومن از دوستی باشما خرسندم
حال اگربرخی برنمی تابند این پیوند را دلیل ازبیمارگونگی وتعصبات ماسیده برذهنشان است

وکسی گفت........... سلام ومن به اوخندیدم

برای تو وهمسرت بهترین آرزوهارادارم
تندرست و موفق وشادکام باشی نازنین دوست قدیمی
هرچیزی نوینش خوبست.......... غیرازدوست

ارادتمند..........سهیک........ آخرین ترانه ی باران

نرگس خاتون آسمونی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ

پرستو خانم سلام بی سلام!

:)(:

تو چقده خوبی

منم بااینکه باتو قهرم آرزو می کنم به آرزوهات برسی

چند روزی نیستم آخه فعالیت های فوق برنامه دارم

روزای زوج میرم یوگا وروزهای فرد ورزشهای رزمی

کلید خونمم دادم به استاد آسمونی که بیاد گلامو آب بده

همه جا خالیست بجزدل من که آنجا هم فقط جای توست

البته اینوبرای تونگفتم ها برای همونی که میدونی گفتم

دوستان انقدرواسم اس ام اس های عاشقونه نفرستین

خسته شدم مگه شماهم مثل من بیکارید وپول زیادی دارید

که هی برام اس ام اس فدات شم تو چه خوبی می فرستین؟

تورا درخواب دیدم پهلوان پنبه

نمی دانم چه می خوردی ؟ گهی کاه وگهی یونجه

این شعرهم تقدیم به استاد آسمونی که منو کشف کرد وبرام

فرش قرمزپهن کرد و هی برام دیوونه وار کامنت گذاشت تا من معروف بشم.

:)

خوب من بازم میام تا توراهم معروف کنم

خوش باشی درسال نو اگرچه ازت حرسم میگیره

نرگس خاتون کشف تازه دنیای شعر وادبیلت نو وکهنه ونیم دار

فرمانروا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ب.ظ

این پیام مخصوص این نرگس خاتونه که ظاهرآ شدیدآ مغزش معیوبه.
معلوم هست چی میگی؟ چی میخوای؟
احوالت اصلآ خوش نیست ها.اگه تا حالا چیزی بت نگفتم بخاطر این بوده که جواب ابلهان خاموشیست.
گرفتی؟

هیچکس پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ب.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
خوبی پری؟ خوشی؟ رسیدن به خیر. (از همینجا به امیر خان هم سلام!) پری من واقعا شرمنده که نتونستم بیام. به هر حال دنبال یه لقمه نون بودیم این شب عیدی که زن و بچه (چینگ چانگ که معرف حضور هستن که بنده فداشون بشم در بست!) چشمشون به دست ماست واسه خرید رخت و لباس و آجیل و میوه. به هر حال ایشالله یه روز دست عیال رو میگیریم میایم اهواز که در خذمت شوما و مهندس باشیم. اگر هم شما تشریف آوردید منزل ما که دیگه چه بهتر که به قول شاعر برگ سبزیست تحفه ی درویش!
پیروز باشی.

نرگس خاتون آسمونی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ب.ظ http://donyayesabz.blogspot.com

فرمانروا سلام

جناب فرمانده!! اینجا وبلاگ پرستوست

وایشان هم بزرگ است ونیازبه قیم و سرپرست ندارد

خودش می داند می تواند یادداشت مراپاک کند و یا فیلتربگذارد

خلاصه لطفا دخالت بی جا دروبلاگ دیگران نکن

این بار فقط بخاطر گل روی پرستو برخوردناشایست شما رانادیده گرفتم ولی یادت باشد فقط این تحمل یک باراست

افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا د؟؟

ممنونم که عفت کلامت راحفظ خواهی کرد
موفق باشی........... بازهم خواهم آمد

**مریم** شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ق.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام یاس خانومی ...سلام فرمانروا
خوبین ...
دلم برات یه عالمه تنگ شده بود خانومی !
اولین بهار مشترکتونو تبریک می گم ...
سفر خوش بگذره ...
موفق باشی ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ب.ظ

پیشاپیش غیدت مبارک خاتون


دوست دارم


فوق العاده ای


پریسا و نیما

ندا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ق.ظ http://mordab.blogsky.com

تولدم مبارک.به خونه ی دلم سر میزنی؟؟؟؟؟؟؟

مریم شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

پرواز را به خاطر بسپار...

سال جدید برایت پر باشد از بال گشودن ها.تا اوج.تا پرواز.
خوش باشی یاس سپید!

صدر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
:::::
::::::
::::::
پیشاپیش عید و تبریک میگم.
سال خوب و پر از موفقیتی داشته باشی
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

آخرین ترانه ی باران دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ http://tabar.blogsky.com

پرستو جان بادرودی گرم.......

فرارسیدن نوروز پی خجسته وهنگامه بهار وسال نو برشما تهنیت باد.

امیدوارم سال جدید سالی توام با سلامتی وبهروزی وپیروزی برای همه مردم خوب ایران زمین باشد

تندرستی وموفقیت روزافزون برایت آرزومی کنم

دوست و دوستدار تو............ سهیک

دلتنگ سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.deltang2.blogfa.com


پشت این ابرهای گرفته ی اسفند جایی برای نفس کشیدن هست

پشت این ابرهای گرفته ی اسفند میشود تولدی دوباره داشت

و پشت این ابرهای گرفته ی اسفند رازی نهان است بی تاب

برای هویدا شدن رازی که دل هامان را بهاری میکند.

سلام ای خوب من سلامی به عاشقانگیه یا مقلب القلوب سلام.

آخرین سکانس های بازی زندگی 85 هم دارد به پایان می رسد

منو تو کجای این فلیم پر کار و سخت بودیم ؟ میدانی؟

چقدر از بازی خودمان راضی هستیم؟ اصلا" بازی کردن بلدیم یا!!

بگذریم............................................................

ثانیه ها میگذرند و شاید بتوان گوشه ای فقط گوشه ای از قسورهایمان

را جبران کنیم - آری فقط گوشه ای

منکه تا دلت بخواد اشتباه رو اشتباه اووووووووووووووووواه

اما سال جدیدم تو راهه و میشه امیدوار بود که خطا هامون کمتر بشه

و یا اصلا" خطایی نکنیم که به قول معروف انسان جایز الخطاست .


غریبه چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام بر معلم ادب و اخلاق (یاس سفید)
خوبی خانوم معلم ؟
سال نو رو به شما و فرمانروای قلبت تبریک میگم عزیز .
امیدوارم که برات پر از خیر و برکت باشه ...
یا حق

مسیح چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ http://aaddee,blogsky.com

سلام دوست قدیمی

عیدت مبارک

:)

...

سعید چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام پرستوی عزیز ...

از خدا سالی سرشار از برکت، موفقیت، سلامت و سعادت واسه خودت و خانواده بزرگوارت خواهانم ... امیدوارم توی این سال جدید به همه آرزوهات برسی و قیافه غصه از یادت بره!

جاودان بخت و نیکنامیتان
سال نو، سال شادکامیتان
زندگیتان قرین شهد و گلاب
دلتان شاد و جسمتان شاداب
یارتان ایزد تبارک باد
عید نوروزتان مبارک باد ...

مرجان چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام دوست گلم
سال نو مبارک
سالی سرشار از موفقیت و سربلندی رو برای خودت و خونوادت آرزو می کنم
شاد باشی

اهورائی پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 ب.ظ http://irbs.coo.ir

آمد از ره فصل زیبای بــهار ____نو بهاران خنده زد بر سبزه زار
پیک نوروزی رسید از آسمان___ از سفر آمد پرستو نغمه خوان
دامن ایران زگل سرشار شد___ای عزیزان موقع دیدار شد
بعد از این هر روز بهتر روز ما___ جـاودانه ت ا ابـد نــوروز ما

[ بدون نام ] جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ب.ظ

سال نو مبارک

مانی شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ http://m.blogsky

آپ نمیکنی برا امسال



سال نومباررررررررررررررررررررررررررررررررررک

[ بدون نام ] شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ق.ظ

و کسی گفت: سلام

با هزاران بوسه ... از سر شادی ذوق ... با هزاران لبخند

و کسی گفت: سلام

با نگاهی پرز زیبایی و مستی و غرور

با شتابی خوانا

با هزاران نکته ... با هزاران تکرار

و کسی گفت: سلام

من به او خندیدم و بر کوچه ی مجهول نگاهم آرام

با تمامی شادی

با تمامی لبخند

من به او گفتم آرام : سلام

که بهار

با هزاران امید ... در راه است !


****************************************

و میدانم که زیباترین لحظه های امسال از آن توست

ای دوست
****************************************

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ

parastoo eghbal: parastoo eghbal: میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ات می کرد بهت چی گفت ؟جایی که میری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم . تو تنها نیستی . توکوله بارت عشق میزارم که بگذری، قلب میزارم که جا بدی، اشک میدم که همراهیت کنه، ومرگ که بدونی برمیگردی پیشم
parastoo eghbal: عاشق که شدم

دنیا یه بادکنک بزرگ قرمز شد و هوا رفت

آنقدر بالا و بالاتر رفت

که به خورشید چسبید و ترکید.

حالا مواظبم دفعه بعد که عاشق شدم

یه نخ به سر دنیا ببندم

که خیلی بالا نره....

آخه می ترسم این بار هم،یا گمش کنم یا بترکه

محمد شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ق.ظ http://magnateboy.blogsky.com

سلام خیلی جالب بود
امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتون موفق و پیروز باشید

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ http://rue.blogsky.com

می خواهم در بودنت نبودنت را تجربه کنم
دردناک است که وقتی هستی بگویم با خود که نیستی ٬ که رفته ای....
می خواهم در بودنت بودنت را حس کنم
از همین راه دور
دور از تو و نگاه تو.........
باور کن دیوانه نیستم فقط دلتنگم
حالا دیگر نه برای تو برای خودم
برای سکوت و تنهایی خود‌ خودم
.
.
دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد