*فردا اگر ز راه نمیامد ........ من تا ابد کنار تو میماندم*

ــــ ای بهترین دوستان من سلامیه معذرت خواهی خوشگل به همتون بدهکارم
پس اگر گذارتون به سرزمینای دیگه بلاگی افتاد اعلام کنید:یاس سفید یه
معذرت خواهی خوشگل کرده...بیان بگیرنشو بعد از اون یه اطلاعیه بدین که یاس
خانم جواب سوالات خیلیاشون رو دادهدر ضمن معذرت خواهی من بابت اینه که
خیلی وقته بهتون سر نزدم..باور کنید دلم برای همتون یه عالمه تنگ شدهولی یه
مدته حسابی گرفتارمهم کامپیوترم دچار مشکل شده و هم حجم کارام زیاد...
اینم اشاره به ایمیل خیلی از دوستان که قهر کردن و دیگه برام نظر نمیدن(بازم خدا رو
شکر میل میدن وگرنه...!)کـــــــــــه من نهشدم و نهاین شکلی.
و حالا بر مبنای سوالات...نظرات...وایمیلهای دریافت شده از دوستان اطلاعات
وسیعی(
البته به وسعت یه فنجون قهوه کوچیک) در اطلاعتون میزارماما به
کسی نگیدامحرمانست.
۱.
کی گفته من ازدواج کردم؟به گوش بعضیها برسه که خوشبختانه مجرد مجردم.
هم خونه دارم...هم ماشین..یه شغل آبرومندانه و ای پردرآمدم دارم.تلفن همراهمم به
زودی از دست عالیجنابان دولت میگیرم!قابل توجه آقایون:کسی قصد ازدواج نداره؟
۲.مورد توجه آقایونی که گفتند بله:خدمت شما تبریک میگم به خاطر انتخاب شایسته ای
که انجام دادید اما متاسفانه یکی از همین آقاپسرای بلاگ اسکایی بهم پیشنهاد داده
که دارم روش فکر میکنمبنا بر فعالیتهای امنیتی فعلا هویت ایشان فاش نمیشود
۳.برای اونایی که فکر میکنن یا عاشقم یا شکست خورده:
جونم براشون بگه ایندفعه
رو اشتباه کردن...بابا جان ما میخوایم درست زندگی کنیم مردم نمیزارن.
۴.حالا نوبت خودمه!خوده خودممن یه دختر ایرونی معمولی مثل بقیه..با یه
عالمه تفاوت و شباهت.
متولد مردادم..اون آخراش.متولد یه سال با برچسب:
۱۳۶۱.بچه تهرانم...شمرون که میگن!بازم میگم مجرد...خدا بخواد از دو ماه دیگه آرم دانشجویی به پیشونیم میخوره (مدیریت بازرگانی)..در حال حاضر هم شاغل!
ای در حد یه دختر ایرونی خوشگل..کمکمکی نازم..لوسم (به قول دوست جون) و نازک نارنجی.عاشق .مغرور..خودخواه..آروم و پر شرو شور و دوستدار زندگی.ومتفاوت تر از متفاوت.
همه کاره هم هستم..از ورزش و بند و بساطش گرفته..تا موسیقی و بازاریابی.
از مشاوره و مساعل روانشناختی
گرفته تا جادوگری و جن گیری.(نترسیدا...)
خلاصش بگم هرجور که بخواین میتونید روم حساب کنید
۵.
و مورد آخر اینکه اگه سوال دیگه ای داشتید در خدمتم.فقط مورد منکراتی نداشته باشه.
این اولین باریه که اینقدر راحت و با این شکلکا مطلب میدم.به قول معروف یه جورایی
به تیریپم نمیخوره..اما خواسته بودید و ماهم مطیع خواهش دوستان.
از نامه ها و ایمیالتون..از کارتای تبریکی که برام دادید..از پیامهای کوتاهتون و نظراتتون
ممنونم...یک دنیا تشکر که به یادم هستید.وقت کنم بهتون سر میزنم..حــتما.
برام دعا کنید...
یه جورایی خیلی داغونم.امروز فرداس که وصیتمم روهم تنظیم کنم
اما حالا حالاها جا دارم...یادم باشه یه سر برم پارک ملت.
اینم یه صحبت کوتاه و خودمونی...................خیلی دوستون دارم.
آرزومند به اوج رسیدن آرزوهایتان...یــاس سفــید.

                              *  چراغهای رابطه تاریکند   *

ـــ آقای عزیز لطفا اینجا منشین       بر ساحل خسته دل ما مـنشین
   تو طاقـت مــوج را نــــداری آقا       لطفی کن و روبروی دریا منشین