هفت سین هشتادو پنج ...

* میگن لحظه تحویل سال هر دعایی کنی براورده میشه *

راست میگن ؟!

حرفی از ناگفته ها :

دلم میخواست حالا که بعد از مدتها اومدم یه چیز تازه بنویسم ...

اما فقط اکتفا کردم به عکسای سفره هفت سین امسال خودمون

چراش رو نمیدونم؟! شاید برام یاداور خاطرات و لحظه های قشنگیه

شایدم یه چیزی فراتر از اون

نمیدونم ماهیها تو لحظه سال تحویل چه آرزویی میکنن؟

آرزوی دریا؟ یا زنده موندم بیشتر تو تنگ کوچیکشون؟

هرچی که هست باید قشنگتر از ارزوی ما امها باشه!

بهار ایران زمین رو به دلای کوچیکتون تبریک میگم.

دلم میخواد از این به بعد درباره واقعیتها بنویسم .. چیزایی که خیلی

وقته هم من فراموشش کردم هم شما .. دنیاهایی که مدتهاست داره

گوشه اتاق زندگیمون خاک میخوره.

امید دارم که سال آغازین برایتان هر چه خوبی است را بدهد

و هرچه بدی است را دروکند.

پاک باشید و سربلند و عاشق

« آسمان برای همه مان جا دارد .. پس آسمانی باشیم »

آسمانی بودن رسم فرشته هاست

*دعوتنامه دیدار بلاگ اسکاییها *

سال ۱۳۸۵ ...

* نوروز ایران باستان مبارک باد *

و  کسی گفت : بشکفت

و شکفت

و کسی گفت بگو

و هزاران گفتن را به تصویر کشید

آسمان میدانست

لحظه نو شدن است

و دلم میرقصید

که همه لحظه به لحظه هایم

پر توست ای دوست

« تقدیم بر هران کس که بدینجا آمد »

و مرا بوسیدید

سال نو بر تو یگانه مبارک بادا