انسانها زیبایند ...

* قیمت عشق همیشه بیش از تحمل آدمیزاد بوده *

««
در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد
حالتی رفت که محراب به فریاد امد
از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار
کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد »»

حرفهای یواشکی :
او گفت: هیچکس را غم من نیست!
گفتم: پس تورا غم نیست!همانا خوشبخت ترینی.
گویی مرا دیوانه پندارد .. گفت: تو خود ندانی که غم چیست!
گفتم: غم .. شیرینی فراق است.
گفت: پس تلخی چیست؟!
گفتم: بی غمی.
باز برآشفت و گفت: آن که بی درد است چون تلخ است؟
گفتم: او تلخ تر از تلخ است .. لیک نداند.
گویی در وجود من چیزی نگریست که گفت: بیش برایم گوی!
گفتم: اورا که درد نیست .. از حضرت دوست فاصله ایست .. پس این دوری
قفس حجاب را بیشتر و عظیم تر کند و چون در حجاب تن مدفون شوی ..
مسیر وصال تیره گردد و وعده دیداری نماند .. هر آینه .. این خود تلخترین باشد.
نگاهم کرد پیوسته و گفت: نمیدانم چه میگویی.
 
اما اکنون حس زیبایی از تلخی ام دارم ...!!! پس مست شد و رفت.
« انسانها وقتی یکدیگر را دوست میدارند زیباتر از همیشه اند
»

نظرات 45 + ارسال نظر
شباهنگ سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ http://hamnafas.blogsky.com

فعلا زنیلمو بذارم تا برگردم. اوللللللل!

نگین سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:03 ب.ظ http://delaram62.blogsky.com

سلام..
وبلاگ خیلی خوبی دارین ولی زیبایی همیشه توی دوست داشتن نیست!
موفق باشی

سهیک*** سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

این کامنت تا برم بخونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خوش وقت باشی..

سلام سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:22 ب.ظ

میرم بخونم برمیگردم

سالار سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:19 ب.ظ

این دفعه این داستانه یه جورایی عمیق بوداااااااااا
میرم فکر کنم روش
در کل عالی بود

الهه سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام من الان با این وب اشنا شدم واقعا عالیه دستت درد نکنه

خدائی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:38 ب.ظ http://khodaei.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون از لطفت
همین
موفق باشی

این رو من دادما.... غریبه بینام سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ب.ظ http://gharib.blogfa.com

hamishe bayad ax e doost pesaret ro tooye kif e poolet bezari. har vaght dochare moshgele bozorgi shodi , behesh negah kon . oon vaght ehsas mikoni ke hich kodoom az moshkelatet be andazeye in ye doone vahshatnak nistand !!!
باحال بود نه؟
راستی مطلبت حرف نداشت

شهرام سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ http://salam.blogsky.com

سلام پرستو خانم
چه عکس نازی
چه جملاتی
فکر کنم شما یه ادمیزاد متفاوت باشد
خوش باشی دختر مهربون و عمیق

ایزدی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ق.ظ http://izadi.blogfa.com

سلام َالی بود

الهه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ

عالی بود خانم یاس سفید
موفق باشید

نفیسه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ق.ظ http://negaar.blogsky.com

سلام
آره خانمی.یه مدته خیلی غمگینم.امیدوارم زندگی واسه همه خوب باشه.

ساغر چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ق.ظ http://saghar.blogfa.com

سلااااااااااااااااام
قربون چشای نازت
حرفای خوشگلت
بوی یاست
وای که تو محشری
دوست دارم پرستو
امید بهم میدی با نوشته هات

آسمون تو قشنگتره چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام
زیبا بود
عکستم
چه خوب
دنیای تو دنیای دوست داشتنهاست
و احترام
و پاکی
بازم میام پرنسس

مهدئ چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ق.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

salam aziz... hale shoma?.... webloge zibayi dari... tabrik migam.... khoshhal misham nazareto dar morede daftareshgh ham bedonam... montazere hozore baharit hastam... dar panahe hagh....

پویا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.14azar.blogsky.com

سلام عزیزم قبل ار هر چیزی از اینکه پیشم اومدی ممنونم.وبت رو دیدم و مطالبت رو هم خوندم همگی زیباس و نشون از عشق امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشی.

عاشق-۸۰ چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ http://ashegh-80.blogsky.com

مثل همیشه زیبا و ....

دنبال کسی نباش که با اون بتونی زندگی کنی .
دنبال کسی باش که بدون اون نتونی زندگی کنی

یحیی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ق.ظ http://roze-sahra.blogsky.com

سلام پرستو عزیز
مثل همیشه عالی.....خیلی زیبا بود متن!!! بهت تبریک میگم
به من هم سر بزن اپم
ممنون بابت تمام مهربونی هات!!! امیدوارم بتونم محبت هات رو یک روز جبران کنم!!!!
ارزوی موفقیتت رو از خدا دارم
تا بعد.......

شباهنگ* چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ب.ظ http://hamnafas.blogsky.com

با سلام خدمت پرنده شاد عاشق!

مطلبت فوق العاده بود راستی یه جور بازی ذهن بود. کلی

موندم تا حلش کردم. حالا اومدم بگم منم با اون طرف که باهاتون هم صحبت شد موافقم. یعنی نمیدونم چی میگی ولی اکنون حس زیبایی از تلخی دارم( مزاح بود) امیدوارم که پیوسته با تشعشع عشق به حضرت دوست کانون عشق قلب خود را شعله ور کنید و شعله اش رو به فزونی باد( البته نه زیاد که دلت آتیش بگیره)

راستی یادم رفت بگم با جمله آخرت کاملا موافقم. یه جایی هم داریم که میگن: غم انگیز است که کسی دوستمان نداشته باشد ولی غم انگیز تر اینکه خود نتوانیم دوست داشته باشیم.( ربطی نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
*************
و اما در پایان محترمانه از حضورتون خواهش میکنم که تشریف بیارید این زنبیلتون رو که جا گذاشتید بر دارید. فکر کنم پوسید.

پاینده باشید و در پناه حضرت دوست

احسان(پریشون) چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ http://parishon.blogsky.com

سلام خیلی ممنون که به من هم سر زدی
این تستها رو هم زیاد جدی نگیر اگر آدم به خودش تلقین کنه
که باهوشه و اینو باور داشته باشه یه چیزی میشه تو مایه های
انیشتین یا ابن سینا ای کیو هر دوتاشون شده ۲۲۰......استی یادم رفت بگم وبلاگت و آهنگش خیلی قشنگه....
موفق باشی

دنیای مجازی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:54 ب.ظ http://sahand.blogsky.com

ممنون که سر زدین شما هم موفق باشید.

پورفسور چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:02 ب.ظ http://professor.persianblog.com

من فکر میکنم انسانها هر وقت زیبا باشن؛ همدیگه رو دوست دارن. ;-)

گیتاریسم تنهای قدیمی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:54 ب.ظ http://shirazboy.com

سلام دوست دارم ببینمت پس به من پی ام بده

بن بست ابهام چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ب.ظ http://bun-bast.blogsky.com

سلام.
من یه جورایی به اسمای سمت چپ حسودیم میشه میدونی واسه چی...واسه اینکه...
برمیگردم...

جهرم چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.jahromboy.blogsky.com

سلام من علی هستم
همون که وبلاگ جهرم داره اما ژسوردش یادم رفته و خواهش میکنم لو گوی جهرم بوی رو بزارید ممنون می شم
با تشکر خدا نگهدار

امین پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ http://mey.blogsky.com

سلام

بازم با تو موافقم:

بالاترین و زیباترین احساس انسانی دوست داشتن است

سولماز پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام پرستوی گلم
ممنونم از لطفت
انشاالله که همیشه عاشق باشی

ط.م پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ق.ظ

زیبا مثل همیشه

علی آزاده پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ق.ظ http://aliazi.blogsky.com

سلام پرستو جونم چقدر آهنگ زیبای چه متنه قشنگی
این تصویر منو یاده خیلی چیزایه قشنگ میندازه(ایشالا)
خیلی خوشم اومد از وبلاگ
از آشناییت خوشحالم دوست گلم

نخل تنهای جنوب پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:52 ب.ظ http://neihamboon.blogsky.com

سلام پرستو جونم
خوبی؟
مواظب عشقت بودم پیش هم بودیم
جات خالی سفر کاری خسته کننده ولی جالب و دوست داشتنی بود
انشااله بیای با هم بریم اونجا

برج و کبوتر پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ http://borjokabootar.blogsky.com/

سلام پرنسس
هی صبر کردم که یادداشت جدید بذاری ولی نشد
امیدوارم برسی همه یادداشت ها تو بخونی
ممنون که به وبلاگ من اومدی و نظر دادی
وبلاگت خیلی قشنگ و متن های قشنگی انتخاب کردی
میخواستم ببینم میشه به هم لینک بدیم ؟
منتظرت هستم

[ بدون نام ] جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ق.ظ

مرجان جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ق.ظ

خسته نباشی
براستی که مغزت پره
عالی بود

لاله جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ق.ظ http://laleha.blogsky.com

سلام
به نظر من جای بحث زیاد داره
اما مفهومش زیبا بود
خیلی خوب مینویسید
چه عکس زیبایی معلومه خوش سلیقه ای
موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:37 ق.ظ

تــــرنــج جــون جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.toranj-asemani.persianblog.com

سلام خوبی خسته نباشی ؛ بازم مثل همیشه زیبا عالی شیوا . همیشه شاد باشی و تو همه کارات موفق و پیروز . راستی من می خوام با اجازت شما رو لینک بدم اگع شما هم لینکم بدین ممنون میشم

سعید جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ب.ظ http://MASTANEH.blogsky.com

سلام...

بابا آپ می کنی یه خبری هم به ما بده! که نفر ۳۷ ام نشیم! :)))

بازم مثل همیشه توپ و عالی ... مخصوصا عکس بسیار فلسفی بود ... میشه با عشق لحظه ها رو نگه داشت.

موفق باشی و شاد

پسر شب جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:48 ب.ظ http://nightboy.blogsky.com

انسانها وقتی همدیگر رو دوست دارند زیباترین اند ...
حتما اینطوره ! وگرنه زیبایی معنایی نداشت ...

امیر جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ب.ظ http://mortalkombat.blogsky.com

خیلی ممنون که به بلاگمون اووومدی.......این نوشته اخزتو خوندم فقط......قشنگ بود مخصوصا جمله اخرش

مهران جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . آره واقعا ٬ حرف زدن از عشق و عاشقی همیشه آسان بوده اما وارد گود شدن و این علاقه رو نشون دادن : خیلی سخته .
آدمها تنها زمانی که همدیگه رو دوست دارن ٬ خودشون هستند چون دوست داشتند از ذات انسان نشات گرفته میشه .
آپدیت شد . بیشتر پیش من بیا .

[ بدون نام ] شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام
( خودت می دونی که سلامای مسیح همیشه سبزن و بولد !!! )

سلام بر پرنسس سرزمین یاسهای سفید

راستش این بار مسیح اون قدر دیر اومده که روش نمی شه بگه چندم شده ...

هر چند که می دونم بانوی این سرزمین اون قدر باگذشت و مهربونه که مسلما موجودی حقیر و عادی چون مسیحو عفو می کنه

و اما متن زیبات :
دختر ایرونی
خودت می دونی
که مسیح عمرا کم نمیاره
مگر در مقابل پرستو ...

پس انتظار نداری که بتونم چیزی شایسته ی متنهات بنویسم
اما خوب تلاش خودمو می کنم

* گفتی : انسانها زیبایند ؛
بله
انسانها زیبان
و هر کی بتونه این زیبایی رو درک کنه جزو زیباترینهاس
خیلی خوشحالم که تو همه ی انسانها رو زیبا می بینی
چون حقیقت هم همینه
انسان به اعتبار انسان بودنش زیباس
نه به ظاهر ربطی داره و نه ...

* و اما قیمت عشق ؛
جملت خیلی پیچیدس
خیلی تعبیرا می شه ازش کرد
راستش خیلی راجع بهش فکر کردم
اگه بخوام همه ی فکرامو بنویسم شاید اینجا جا نشه
فقط همینو مختصر بگم که تو تموم دنیا فقط انسانه که می تونه بار امانت عشقو به دوشهای لطیف و ناتوان خودش بکشه و تنها انسان طاقت تحمل این بار سنگینو داره
اما
قبول دارم
اکثر اوقات تحمل انسان به اندازه طاقتش نیست
یعنی آدما گاهی حس می کنن که اگه بخوان فشار لذتبخش باری رو تحمل کنن ، توان و طاقتشون کشش این کارو نداره
هر چند که گاهی با شناختی که نسبت به تواناییهامون پیدا می کنیم آنچنان تحملی از خودمون نشون می دیم که خودمونم انگشت به دهن می مونیم

* و اما اون تحملی که بر باد اومده هم تمومی نداره
اون تحمل یه ویژگی داره که هر چی بیشتر باد ببرتش به جای این که کم بشه هی ری می کنه و زیاد تر می شه
پس زیاد نگرانش نباش
چشمه ی صبر بشر خشک نمی شه
هیچ وقت
حتی اگه تانکر تانکر از روش بردارن و ببرن
فقط گاهی خودمون از روی نا امیدی یه سنگی چیزی میندازیم توش و باعث می شیم که دیگه فوران نکنه
دو دشمن تحمل ، عجله و نا امیدی هستن
این دوتا از خودت دور کن تا ببینی که هیچ حدی برای تحملت نمی تونی پیدا کنی

* و حرفای یواشکیت ؛

شیخنا و مولانا پرستو پرنسس مقام یاس نشان چنان دست هر چی عارف و صوفی و سالکه با این حرفاش از پشت بسته که گویی سالها در کسوت پلیس ضد شورش به تلمذ اصول دفاع شخصی و مبارزات کماندویی می پرداخته ...

خوب ، این حرفای یواشکیت حرفایین که می تونن با صدای بلندم گفته بشن هر چند که ...

* واااای
بله
انسانها وقتی همو دوست دارن از همیشه زیباترن
( باید این جمله رو از بر کنم ... )
و وقتی که به زیباییه دوست داشتن پی می برن در زیبایی به اسطوره تبدیل می شن

* در مورد اون عشق و خاطره که تو پست قبلیت نوشته بودیم اگه اجازه بدی ( یا ندی ) اینو می گم که حرفات درسته ولی اگه به این موضوع از این زاویه نگاه کنیم که امروز با خاطرات خوشیم و مشغول پس باید برای فردامونم خاطرات بهتری بسازیم که تو مرور خاطرات کم نیاریم و زمان ساختن خاطراتی برای فردامون همین الانه
پس اگه به خاطراتمون هم دلخوشیم باید امروزمونو طوری با عشق شیرین کنیم که فردا خاطره ی خوبی از امروز تو ذهنمون حک شده باشه ...

* وااااااااااای بذار یه نفسی تازه کنم تا بیام و برسم به اقیانوس زیبا و عمیقی که به عنوان کامنت برام یادگاری گذاشتی
...
خوب :

* اول : مسیح از روانشناسی رنگها چیزی نمی دونه
پس فرق رنگای نارنجی و سرخابی رو هم نمی فهمه
اما نمی دونم چرا حس کردم این سلام سرخابیت با شور و حالتر از اون نارنجیا بود ...

* ببخشیدا
ولی اونجا که خونه ی جدید نبود
همون خونه ی عادی سابقه که یه کم رنگ پاچیده شده به در و دیفارش !!

* بله دکوراسیونش کلا عوض شده
خوب لطف دوستانه دیگه
خودت که بهتر می دونی مسیح از این عرضه ها نداره
ولی خوشحالم که خوشت اومده از شکل جدیدش
مسیح از ابراز لطفی که به خونه ی عادیش کردی ممنونه و امیدواره که دروازه های طلاییه سرزمین تو هم همیشه با سخاوت و شادمانی به روی مشتاقان بی شمارش باز بمونه دختر ایرونی

* در مورد اون گریه ها ؛ کاش واقعا اون گریه ها مال مسیح بودن و خودشم می تونست گریه ی خودشو ببینه
گاهی خیلی به اونایی که راحت اشک می ریزن حسودیم می شه و به حالشون حسرت می خورم
مخصوصا این روزا
ولی خوب
بازم خوشحالم که دیدن همون اشکای قرضیم تونست کمی خوشحالت کنه
راستشو بخوای خودمم کمی آرومتر شدم ...

* و حالا پستم (!!) :
مسیح عاشق بادکنک بازیه و امیدواره که تا هست ذهنش یاری کنه که بتونه به بازیگوشی و بادکنک بازی ادامه بده
همون طور که عاشق باز کردن یه هندونه ی شیرین و خوش رنگ و خوش طعم و خنکه که بتونه جیگر همه رو حال بیاره
همون طور که عاشق همبازی بودن و نردبون بودنه اما نه برای هر کسی فقط برای انسانهایی که قدر انسانیتو می دونن ...
مسیح فقط بویی رو می ده که دیگران حس می کنن
یکی مثل پرستو بوی مسیحو خوب می دونه و یکی هم ازش متنفره
این بستگی به ذائقه ی افراد داره که از یه موجود عادی خوششون بیاد یا نه

* دوم : خودت بهتر می دونی که مسیح از قول خودش به انسانهای توهین نکرده و نمی کنه و نخواهد کرد
اون جمله ها از زبون افرادی نوشته شده که اعمالشون ترجمان عینی همون جمله هاست و متاسفانه دنیا رو هم تو مشتاشون گرفتن و می فشرن

* مسیح خیلی به ندرت پیش میاد که روش بشه تو آینه به چشای خودش نگاه کنه
خوب خودش بهتر از هر کسی می دونه که اون چشای قشنگ و آروم ارزش تحسین و ستایشو دارن یا نه

* سوم : نمی دونم مسیح درست فکر می کنه یا نه
اما عقیدش اینه که تصمیم گیری بعضی از مقامات در مورد انتخابات تو ایران بستگی کامل به روحیه ی مردم داره
اگه همه مثل من و تو بگیم برنده ی انتخابات از قبل تعیین شده اونا هم ممکنه بگن خوب خدا رو شکر مردم با این روحیه کنار اومدن و هر کاری بخواهیم می تونیم بکنیم ...

* ادامه ی دوم : ببخشیندا
ولی این نکته ای که گفتین یه خورده با اون نکته ای که ای که تو قسمت دوم گفتین تزاحم داره ...
اما جون مسیح برات بگه که درسته که کیفیت گندم مهمه
ولی در هر حال گندم مرغوب و نا مرغوب هر دو گندم هستن و نعمت خدا
و در اصل گندم بودن با هم هیچ تفاوتی ندارن و احترام هر دوشون واجبه
این طور نیست ؟

* ادامه ی اول : اولندش که این سبک مسیح تازه نیست
اگه به نوشته های پیارسالم مراجعه کنی می بینی که اون موقعا هم همین طوری می نوشتم ( گاهی البته )
و در مورد بقیشم چیزی نمی گم چون می دونم که خودت آخر کامنتت متوجه می شی که منظورم چی بوده ...

* ادامه ادامه دوم : امیدوارم که اون احترام تو وجود هممون پایدار بشه که هممون پایدار بمونیم ...

* چهارم : چشم ... حتما ... بله قبول دارم ؛ دنیای من قرق در غرور اوست ...

* ادامه ادامه دوم : این حرفت یه کم مشکوکه باید در موردش بیشتر فکر کنم

* ادامه ادامه اول : خوبه که بالاخره به مشکوک بودنش پی بردی

* پنجم : به شرطی که در شیشه رو اون قدر کیپ نکنی که هواش تموم بشه !!!

* ششم : ولی خودمونیم تو هم با اون جوابایی که دادی سیاسی شدی و دنبال مسیح اومدی
مسیح همیشه به دوستای گلش توصیه کرده که تا اونجا که براشون مقدوره در مورد مطالبی که بوی سیاسی بودن دارن نظر ندن
مخصوصا اونهایی که عده ای می شناسنشون

* ادامه ادامه ..... دوم : حجمو ببره بالا ؟
ممکنه
ولی فقط به اندازه همون عنوانی که براشون می نویسم
وگرنه اگه همشم پشت سر هم بنویسم بازم همون می شه که الان هست
و حتی ممکنه تو اون حالت طولانی ترم بشه
اگه گفتی چه طور؟؟؟!!!
خوب نمی خواد ذهنتو درگیر کنی
خودم می گم
این طوری من تو هر قسمت از مطلبم یه تیکه از فکرمو می نویسم و ولش می کنم و می رم و بعد یه تیکه دیگشو می نویسم
ولی اگه قرار باشه پشت سر هم بنویسم مجبور می شم که بین دو قسمت چند تا جمله اضافه کنم که جزیره های مختلف بحثو به هم مربوط کنه
این طور نیست ؟

* هفتم : جدا لپات گل انداخت ؟
پس خدا رو شکر که همه ی واقعیتو ننوشتم در موردت وگرنه ممکن بود پوست صورتت خدا نکرده یه هو شعله ور بشه ...
در مورد اون پرنده و رابطه ی تو و من و دیگر دوستان با او فکر می کنم ابهامی نباشه
هممون آیات و نشانه هایی از یه خدای مهربونیم ...
...

* بله آقا مرتضی از اون پسر ایرونیای با صفا و نازه که گفتی ...

* ادامه ادامه... یا همون ۱۵: خوشحالم که موافقی
راستش از تو جز این انتظاری نداشتم ...

* هشتم : :)) می دونم که تو مثل هیشکی نیستی
ولی قضیه ی این ۸۰ درصد چیه؟
کی به یه همچی توافقی رسیدیم که مسیح خبر نداره ؟

* ۱۷ : خوب خدا رو شکر که بالاخره یاس بانوی عزیز به کنه مطلب پی بردن
وگرنه فقط خدا می تونست به داد این مسیح بی چاره برسه ...

* ۱۸ : ": دیگه خودت بهتر می دونی که اگه مسیح سر صحبتش باز بشه به این زودیا بسته نمی شه !!!

* انقلاب : تو که خودت از پیشتازان انقلابی

* رهبر : اتفاقا منظور مسیح یه دختر ایرونی کامل بود با تموم خصوصیات دخترای ایرونی که احساساتی بودنم یکیشونه ...

* ۲۱ : می دونم
شما هیچ وقت از این حرفا نمی زنی ...
---------------------------------------------------------------
* خوب بارها پیش اومده که همین قدر یا کمی کمتر یا بیشتر تایپ کردمو برق قطع و وصل شده و همش پریده
اما این بار متاسفانه این طور نشد که بعضیا خوشحال بشن
هر چند که اگرم می رفت به تو یکی نمی گفتم که کیف کنی

* جونم برات بگه که با این حساب بهتره که من یوزر نیم و پسورد وبلاگ عادیمو بدم خودت هر چی دلت می خواد توش بنویسی دیگه
آخه انصافتو شکر واسه یک درصد مسیح این همه انگشتاشو بکوبه روی کی برد ؟؟؟!!!

* ای وااااااااااااااااای
کامنتتم که تموم شد
مسیح تازه داشت گرم می شد
حالا چی کار کنم؟
دیگه چی بنویسم ؟
ببین
تقصیر خودته که زود سر و ته کامنتتو هم آوردی و تمومش کردیا
وگر نه من امشب می خواستم تا صبح بشینم و برات جوابیه بنویسم
خوب عیب نداره
ایشالا دفعه ی بعد ...

* منم واسه تو و برادر و دوست عزیزم امیر ، آرزوی بهترین و شیرینترین ایام ممکنو می کنم

با آرزوی به اوج رسیدن آرزوهاتون

سربلند بمونید و ایرونی

( جدی تموم شد ؟؟؟ حیف ... )

پیمان شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:34 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
متن زیبایی بود. همه چیز گویا است پس من سکوت می کنم.
راستی می تونم بپرسم لینک من چی شده؟!!!!

[ بدون نام ] شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ب.ظ

عالی بود
عسل

نسترن شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ب.ظ

مثه اینکه اپ کردی

تنها یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ب.ظ

زیبا تر از زیبا تو یی و تمام نوشته هایت
همین رو میتونم بگم

شیفته ی تو تنها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد