تمامی امشب را تنها یا علی گویید و بس...

* ای رو ح جاری شبهای قدر و تمامی شبها و روزها..خدا*
 دستهایم را درآستانه بزرگترین شبهای زمان به سوی تو میگشایم و قلبم را در میان عمیقترین نقطه عشقت قرار میدهم.یاری ام کن تا تمام حسهای بیواسطه را بر روح و جانم احساس کنم. خواب را..غفلت و فراموشی را و نادانی را در احیای شبهای قدر از من بگیر.
زنده کردن شب را به من بیاموز.وکمکم کن تا در زیباترین لحظه انعکاس آسمان در زمین..قلبم را که مرده است به آینه چشمان مهربان تو نزدیک کنم و لبخند لطف تو یکبار دیگر مرا در تجربه تولد شریکم کند.
میخواهم که دوباره به دنیا بیایم.امیدی بزرگ.من آرزوهایم را در تو میجویم.به تو امید بسته ام تا یاری ام کنی تا بدان چه میخواهم برسم.پاک و استوار.با حرمت و ایمان و قدمهایی که روح تو در آنها دمیده شده.
 « به عزتت سوگند...اگر بیرونم کنی نمیروم دست از التماس نمیکشم. چون قلبم اندازه بزرگواریت را فهمیده. یک بنده..اگر رو به مولایش نیاورد...به که باید روی آورد؟ یک مخلوق..اگر به خالقش پناه مبرد..به که باید پناه ببرد؟ اگر مرا به زنجیر کشی..وبین همه من یکی را فقط محروم کنی..اگر رسوایم کنی فرمان دهی به آتش ببرندم..ومرا از خوبانت جدا کنی از تو باز امید نمیبرم از عفوت باز دل نمیکنم..و مهرت از دلم بیرون نمیرود. یادم نمیرود که در دنیا چه بخششهای شیرینی به من کردی و چطور سیاهی هایم را پوشاندی.
 خدای من! مهر این دنیای پست را از دلم بیرون کن..وآنگاه مرا بگذار نزدیک پیغمبرت..نزدیک علی.»
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی. حتی نامش هم زمین و زمان را به لرزه در می آورد. عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی. همان مرد خسته و تنها که صدای هق هقش راتنهاآن چاه شنیدو بس.لیاقت چاه شدن هم درمانبود.
 عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی. مرد بیکران و عظیم کوفه با کوله باری از نان و شیر و خرما در میا کوچه های رفته در خوابی غریب.
 عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی. همان که تکیه گاه محمد بود و سنگ صبور تنهایی های بانوی سپید پوشش.
 عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی. مرد مردستان.سرور خاک عظیم کبریا.پاک و محبوب و غریب. عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی. رنگ عشق.رنگ دعا.رنگ خدا.رنگ پاکی و سلوک. عــــــــــــــــــــــــــلی. و باز هم علی.اگر امشب و شبهای دگر حتی یکبار بگویی:یـــــــــــا عـــــــــــــــــــــــــلی خواهی دید که تا عمق روح و ایمانت چیزی جاری میشود به نام«عـــــــــــــــــــلی» **
از تمامی شما دوستای خوب و همراهای مهربونم التماس دعا دارم.شاد باشید.پاک و سربلند.ما با هم هیچ فرقی نداریم اگه همگی همگی تو دلمون یه اسم رو صدا بزنیم..امشبه امشب.برا منم دعا کنید و برای اونایی که تو قلبم هستن هم دعا کنید.
«به علی شناختم من به خدا قسم خدا را.»
 الــــــتمـــــــــــاس دعـــــــــــــــا یا عـــــــلی.
«یاس سفید»
((با رنگ سفید هم میتوان به عزاداری نشست.اگر خالصانه بخوانیدش))
             
نظرات 20 + ارسال نظر
یاس یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:36 ق.ظ http://lovelyrose.blogsky.com

سلام
باز هم عالی نوشتی
امیدوارم ایرانیان قدر آدمهایی مثل تو رو که واقعا قلمی روان دارند رو بیشتر بدونه
بهت لینک میدم
.::شاد باشی::.

بابک یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:07 ب.ظ http://tanhaei.blogsky.com

امشب کاسه های شیر هم خجل هستند...امشب مادران یتیمان بر عبس میپایند...

ا.ر.ز یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگ مثل همیشه من یه چند قسمتی از مناجات حضرت رو می گم خیلی قشنگه :
مولای یا مولای انت مولای و انا العبد و اهل یرحم العبد الامولای - یعنی سرور من مولای من تو پروردگاری و من بنده و چه کسی می تواند به بنده رحم کند(یاری کند) بجز پروردگار و در ادامه علی با اون عزمت میگه مولای یا مولای انت الکبیر و انا الصغیر و هل یرحم الصغیر الا الکبیر - این چیزا رو خوبه بزرگان قوم ما هم در این زمان بدونند که علی با اون عظمت و بزرگی جلوی پروردگار و مردم عادی و فقیران و ضعفا سر تعظیم فرود می آورد و جان عزیز خودش رو برای نگاه داشتن دین و عدالت گذاشت نبرای پست و مقام بلکه برای خود مردم
حق نگهدارتون باشه

امین یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:35 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

اونقدر یا علی و یا خدا گفنتم که خوابم برد وثتی برای سحری بیدار شدم دیدم بالشم خیسه

مجتبی یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:05 ب.ظ http://man-namanam.blogspot.com

شب علی سکوت چاه نخل خرما کودکان عدل مرد وجود غم غم بی پایان حسرت که :
فقط با شمشیر جهالت می توان خون عدالت ریخت

قربتی دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام
نمی دونم چرا امروز وقتی این متن رو خوندم یاد مادرم افتادم. شماها اکثراٌ ایران هستین ولی واسه من سخت می شه که دلم می گیره نمی تونم یه سر به مزار مامانم بزنم با اینکه همیشه با من ولی...

نیوشا دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:06 ق.ظ http://nejatmanam.persianblog.com

سلام دوست عزیز ...... امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشید ....

مسیح دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:07 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com/

سلام

یــــــــــــــــــــــــــــا علــــــــــــــــــــــــــــــــــی

...

آرش دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 04:26 ق.ظ http://elorsi.persianblog.com

سلام
من این شبها رو از دست دادم و حالا فقط افسوس و حسرت برام باقی مونده.
کسی چه میدونه که در تکرار بعدی این شبها کدامیک از ما باشیم تا...
خدانگهدارت

خاله نسرین دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:42 ق.ظ http://nasrin161.blogsky.com

پروردگارا!

گردش ایام به دست

توست و آثار پنهان و

آشکارت، مبارک و متبرک است.
در این سحرهای ملکوتی و مهتابی،

دلهای تاریک ما را با نور ایمان و تابش

معنویت از ظلمات جهل و گمراهی

نجات بخش و چشمان بصیرتی

عطانما تا با تمام وجود،

در راهت گام برداریم

و با دلی بینا به سیر

در آفاق و انس بپردازیم

و از جهان زیبای آفرینشت

کام جوییم و کامروا گردیم.

فرمانروای سرزمین خورشید دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:09 ق.ظ http://landofsun.blogsky.com

سلام.
امیدوارم خدا دعاهامون رو قبول کنه
یا علی

afshin دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:53 ق.ظ

salam parastoo
mer30 baba ya ali goftanam alame dare ha.hal kardam.
to yade ham,e haste.mehraboon khanoome.
khosh bashe.
ya ali.

من یه ناشناخته دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:56 ب.ظ

پرستوی زیبا سلام.سلام بر تو زیبای مغرور.التماس دعا ای سفید پوش پاک.هر چند خودت میگی اونقدر ها هم پاک نیستی اما به نظر من فوق العاده ای.مطلب قبلیت رو خوندم.
خوشگل بود.خوشا به حال اون کسی که تو دوسش داری.به
قول خودت هرچیزی یه لیاقتی میخواد.ما که لیاقت تورو نداشتیم. حالا نمیدونم چی بگم.من هنوزم میام اینجا و مطالبت رو میخونم.این یکی هم عالی بود.مثل همیشه.اگه
میومدی محل ما حلوا حلوات میکردن.دل بچه ها تنگ شده برات
بابا جون از اونا دیگه چرا بریدی؟خوب تو رو چه به ما.اما تنها کس
بودی که برات هیچ چیز آدما جز خودشون مهم نبود.این عالیه.
کمتر کسی مثل تو پیدا میشه.دیشب نرفتم احیا.خونه موندم.
اما این مطلب رو که خوندم همونموقع یه یییییییییییا علی گفتم
که تمام بدنم رو لرزوند.تورو خدا منم دعا کنوتو دعات میرسه اون بالاها گرچه یکی میگفت گفتی برا بالا رفتن فقط بال داشتن کافی نیست باید ایمان داشت.باید خواست.حرفات هم
قشنگه.سربلند بمونی.خاکیه مغرور.به امید زیباترینها برایت.

ماه مهر دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 05:58 ب.ظ http://mahemehr.blogsky.com

سلام یاسی جووووووووووووووووووونم
خیلی عالی نوشتی..
مثل همیشه
دلم برات تنگ شده......
امیدوارم همیشه در پناه مولا علی شاد و سلامت باشی

مهدی دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:34 ب.ظ http://conj.blogsky.com

منم التماس دعا دارم

پرژک سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.parjak.blogsky.com

یاس در هر جا نوید آشتیست.
یاس را پیغمبران بوییده اند... یاس بوی مهربانی میدهد...
منو هم یاد کن که به سپیدی یاس صبح سپیدم بدمد

نی نی سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 06:54 ب.ظ http://ninikucholo.persianblog.com

:)

مهر تو چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:20 ق.ظ http://mehreto.blogsky.com

سلام
شهادت مظلومانه مولای متقیان علی (ع) را تسلیت میگم و امید آن دارم که از مناجات زیبایت که حرف های دل ماست بهره ای عاید گردد...یا علی

افشینک چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:15 ق.ظ

یاس جون شاد باشی.خوب نوشتیا.بهتر از خوب.
شاد باشی که لیاقت شادی رو داری.
ما رم دعا کن خانم خانما.یا علی.

محمد دائی شنبه 1 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:32 ق.ظ

هوالحق...سلام خسته نباشی..من نظرم داده بودم ولی نمیدانم چرا اینجا ثبت نشده در هرصورت نفر۲۰تم شدم.....در هر صورت عالی نوشتی امیدوارم زیر سایه اقاامیرالمومنین همیشه موافق باشی.....راستی من از شمائله داخل سایتتون عکس گرفتم حلالم کن.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد