آیینه ای به وسعت خودت...

*از قضا آیینه چینی شکست.....خوب شد اسباب خود بینی شکست*

میدونی هیچ دوستی به اندازه آینه نمیتونه تحملت کنه!حالا در هر شرایطی که میخوای
باشی!میخوای چهرت خندون باشه یا گریون مضطرب باشی یا بیخیال غرق در عشق یا
نفرت.یه روزی یه دوستی بهم گفت مردم همه اینی که آیینه میبینه میبینن نه اونی که
آیینه نمیبینه..خوب راست میگه..همینه!اگه بخوای با شخصیت واقعی یه نفر کنار بیای
اون خودشم باورش نمیشه که داری با خود خودش زندگی میکنی!ه ه !!
آدما اینطورین دیگه ناشناخته تر از ناشناخته ها.من که موفق شدم..تونستم خود خود یه
نفرو پیدا کنم..باهاش کنار بیام و تن به سکون ندم...این قشنگترین راهه حتی اگه اون
شخصیت قابل تحملی نداشته باشه.موضوع نقاب رو یادته؟اگه یه نفر خودت رو دوست
نداشته باشه بهتر از اینه که عاشق نقاب روی صورتت باشه.هر کسی رو به خاطر اونی
که هست دوست داشته باش.آیینه ای باش که وجودشم نشون.. بدی هم به خودش
هم به خودت!!!
امروز آیینه قشنگ اتاقم شکست!بابا قول داده یکی دیگه برام بخره اما مامان حرفی زد
که تا عمر دارم یادم میمونه:«خوب شد اسباب خود بینی شکست...»شاید اون کسیه
که میدونه من چی و کی هستم!احتیاج به آیینه هم نداره.
درسته!آیینه ها مظهر خودبینی هستند..زیبایند و جادویی اما مراقب باش.آنقدر که تو
آیینه را دوست داری..او تورا دوست ندارد!نه تنها حقیقت را نشانت نمیدهد.. بلکه آن
چیزی را مینمایاند که میخواهی باشی..نقابی دوست داشتنی...!!!
آیینه خوبه اگر بدونی چه طوری باید بهش نگاه کنی.
ارزشهای خودت رو فراموش نکن و اونایی که با وجود سرسختی و حماقتهات بازم و بازم
مثل همیشه دوستت دارند.تو خود آینه ای هستی از بودن از عشق از ایمان...
موفق باشید آیینه ها..مواظب باشید که تن به شکستن ندید.
                 


((آیینه سکندر جام می است بنگر.....تا بر تو عرضه دارد احوال ملک مارا))
نظرات 3 + ارسال نظر
فرمانروای سرزمین خورشید سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 03:39 ب.ظ http://landofsun.blogsky.com

سلام یاس جون.
افتخار اولین نظر رو من دارم.
امیدوارم همیشه شاد و سر بلند باشی.
آفتابی که همیشه به سرزمینت میتابه

علیرضا*شب بارانی* چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 05:02 ب.ظ http://rainynight.blogsky.com

سلام پرستو خانوم ... حال شما؟... حرف مامانت خیلی قشنگ بوده ... و حرفهای شما قشنگتر ... با معرفت یه سر به منم بزن ... راستی نازنین چرا آپدیت نمیکنه؟ ...

امیر جون جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:28 ب.ظ

شیش شیش شیشه شیکست شیش شیش شیشه شیکست ............................................
از دست این وروجکاااااا آدم میخواد به بیابون سر به زاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد