چرا که هنوز دوستم دارد...هنوز!

*تقدیرم هرچه باشد درآغوشش میکشم...توهم اینچنین باش*

گلهای باغ را دسته دسته چیدم
آنقدر زیبا که حتی خودشان هم به خودشان حسودیشان میشد

یاسهای وحشی رادرلابلای سنگفرش جاده ای ریختم
که اومیخواهد امشب ازآن بگذرد یک رهگذر اما...

تنها صدای آب گواه احساس من بود و بس
وشاید آن پرنده تنها بر روی تک شاخه درخت گیلاس

اگر بدانی که باچه عشق جاده را آب وجارو کردم
وبا چه امید به انتظارت نشستم...

حال من مانده ام وجاده ای پراز گلهای یاس!
ودسته ای ازگلهای وحشی بردست شایدکه درانتخاب گل اشتباه کرده ام ؟
شایدکه اویاس دوست ندارد نمی دانم!

آیا او خواهد آمد؟ امشب؟ نمیدانم!

زمین نفس میکشد چیزی به صبح نمانده
من به انتظار مینشینم تابیاید حتی اگر گلهای دستم سردوپژمرده شوند
حتی اگر بغضه خاموش تنهاییم در گلویم بشکند
وحتی آگر تا ابد منتظر بمانم میفهمی تا ابد!
چرا که میدانم خواهد آمد ردپای قدیمیش هنوز پا نخورده باقی مانده
نگاهش را بر روی چشمانم حس میکنم
جای بوسه اش را بر دست قاب گرفته ام می آید...
و خواهد ماند تا شبی دیگر شبی دیگر؟
گویی باورم شده است که امشب هم نمی آید...

وای کاش میدانست که چقدر تنهایم! که چقدر انتظار سخت است!
که چقدر سکوت حرفها دارد!
شاید این من هستم که هنوز نمیدانم معنای دوست داشتن را

دارد می آید بویش راحس میکنم صدای نفسهایش...خیال

جاده به من میخندد چرا؟ نمیدانم!
شاید امشب شبی دیگر است که من تصور میکنم همان دیشب است
ای کاش که زودتر بیاید
نمیدانم تاکی میتوانم به تپیدن وادارش کنم؟

خواهد آمد...
اگر یاس دوست داشته باشد می آید
ولی آیا او دوست دارد یاس را؟ درخت گیلاس را؟ آب را؟و آن پرنده تنها را؟

اگر هیچ کدام راهم نخواهد می آید
چراکه میدانم هنوز دوستم دارد..........هنوز!
                        
نظرات 14 + ارسال نظر
ابرخاکستری سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:55 ب.ظ http://abrekhakestari.blogsky.com

خواهم آمد ...
در رگها نور خواهم ریخت
و صدا درخواهم داد : ای سبدهاتان پر خواب
سیب آوردم ، سیب سرخ خورشید !
... گل یاسی به گدا خواهم داد
هرچه دشنام از لبها خواهم چید
هرچه دیوار از جا خواهم برکند ...
من گره خواهم زد ، چشمها را با خورشید ،
دلها را با عشق ، سایه ها را با آب ، شاخه ها را با باد ...
سر هر دیواری میخکی خواهم کاشت
پای هر پنجره ای شعری خواهم خواند
آشتی خواهم داد ، آشنا خواهم کرد ، راه خواهم رفت ، نور خواهم خورد ، دوست خواهم داشت ...
( از آشنایی با تو خوشحالم
موفق باشی ... )

صنم سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:24 ب.ظ http://sogmad.blogsky.com

خیلی زیبا بود پرستو جونم
خیلی
راستی تو هم بودی و همه
همه به این بالماسکه ها دعوت می شن...
بارها و بارها در طول زندگیشون
خیلی دوستت دارم پرستو جونم

صدر سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:23 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
معاشقه ی قشنگی بود!
یعنی به عبارتی عالی بود.
موفق باشی
صدر

مسعود سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:07 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

سلام

خیلی قشنگ بود (:

موفق باشی ...

بهار چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.baharkhanom.blogsky.com

سلام من هراز گاهی بهت سر میزنم ولی چون مطالبت زیباست نمیخوام سرسری بخونم آفلاین می خوندم برای همین تا حالا نشد که کامنت برات بذارم. اما این دفعه دیگه واجب شد چرا که هر دیدی یک بازدید داره.
موفق باشی

محمد چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:53 ب.ظ

salam mesle hamesh kob va bedone eyb movafagh bashe va peroz m.l az japan

حامد پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:53 ق.ظ http://saial.blogsky.com

سلام پرستوی عزیز
نمیدانم طبع شعر من کور شده یا ....
نه . آنقدر زیبا بود که هر چه میگفتم نازیبایش میکرد
شاد باشی
تابعد

مسعود پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:54 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

مخالط همه کس باش تا بخندی خوش
نـه پایبند یـکـی کـــز غمش بگریی زار

اومدم بگم که :

دوست خوبم , صبح بخیر

ساشا جمعه 27 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:41 ق.ظ

شلام کشولوی ناز
کیتا جون خیلی وقته ندیمت خیلی دلم تنگ برات
شاید تو فقط یه صحنه رو قاب گرفتی ولی من....
قابل تحسین هست این حسی که برای نوشتن داری
ارزومند این هستم که همیشه منتظر باشی احتیاج به گل یاس اب جارو نیست اگه اومدنی باشم حتما ......

آ رزومند توفیق آرزوهایت
شازده خانوم

مرد تنها(نگاه) شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:06 ب.ظ http://shouka.blogsky.com

همه جا
همه جا
سخن از امدن است...
پس کجایند
ان
مسافران؟
ها؟

ابادی سبز شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام
من وب شما رو از دوستان گرفتم
واقعاعالی مینویسی.بهت تبریک میگم...به قول معروف باید کم کم دست مارو هم بگیری
ادامه بده چند نفر دیگه هم خواهان مطالب جدیدتونن
موفق باشی و خوشبخت
همه ما دوست داریم منظور اینه که یاس سفید رو دوست داریم
و سرزمینش آدم احساس امنیت میکنه

مریم شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:16 ب.ظ http://b4u.blogsky.com

سلام بلاگ قشنگیه اولین باره میام ولی شعر خوبی بود.
عکسشم باحاله

سمسام شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام به روی ماهت
ما که ندیدیمت اما خوش به حال اونکه دیده باید چشاش رو قاب بگیره
عالی بود
راستی ساشا این کیتا کیه؟ حتما خیلی دوسش داری نه؟
خوب بود

عی عی سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:37 ق.ظ

خوب بود دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد