*انسان زائیده شرایط نیست بلکه خالق آن است
ای سراپایت *سبز
دستهایت را چون خاطره ای سوزان      
در دستان عاشق من بگذار
و لبانت را چون حسی گرم  به نوازشهای عاشق من بسپار
باد ما را با خود خواهد برد    باد ما را با خود خواهد برد! 
آری..آغاز دوست داشتن است
گر چه پایان راه ناپیداست   من به پایان نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست...
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:35 ب.ظ

یاسر یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام
میدونی شریعتی یه جمله داره که من خیلی دوسش دارم
میگه بی دردی بزرگترین درد است
با این که حرفات خیلی قشنگه ولی جمله بالا در مورد تو
مصداق داره
شب بخیر

سمسام دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:42 ب.ظ

بابا این که دیگه عالی بود
بعدشم راست میگه از درد بگه غر میزنید از بیدردی..بازم غر میزنید
ول کن بابا

ع جمعه 20 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:58 ق.ظ

احمد شنبه 21 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:31 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد