دل شکستن...

 *مرنجان دلم را که این مرغ وحشی        ز بامی که برخاست مشکل نشیند*
سلام؟
همه خوبید؟ببخشید که دیروز نتونستم بنویسم.حالم خوب نبود!امروزهم تعریفی ندارم اما
مینویسم! ام؟تا حالا دل کسی رو شکستی؟راستی که دل شکستن چه قدر سخته!به زانو
درآوردن یه مردچه قد سخته!وای..از خوردکردن نگو که..!اما میدونی سختترازهمه اینا چیه؟
شکسته شدن خودت..غرورت..احساست..افکارت و سرانجام هر چه که در اوست!درقلبت!
 «من شکستم در خودتاکه او نشکند دردستان بی رحم آینده.مدتها چشم به راه این روز..
روزی که رهایم کند..دیگر دوستدارم نباشد..بر سرم فریاد برآرد..وبه خودبقبولاند که جه قدربدم.
وآن روز رسید و همانند روز آشنایی چه قدرزود رسید ! و ای کاش که هیچگاه نمیامد».«ای انسان تنهاتویی که غرورمیورزی..عصیان میکنی..لجوجانه میجنگی..شکسته میشوی و رام!همیشه هم پیروزی زیبا نیست!باورکن که راست میگویم.چیزی در نگاه عشق بود که تنها
زنبق ها دیدندوبس.وای کاش که زنبقها میماندند..افسوس...ولی رفتنش هم برایم حسی
دوستداشتنی بود.تو را چه به دل بگذارکه احساسها زیبا باشنداگرچه دردناکند.»
                      
«درآن هنگام که برمن فریادبرآورد..وجودم لرزید..آسمان ابری شدوبا هیاهوی باد درآمیخت..
قلبم تپیدن رارها کردو لحظه ای خاموش تکیه زد بر دیواره سرددلم..تا به حال صدایش رابه آن
بلندی برروی خود احساس نکرده بودم!شاید که همان دلیلی شد برای شکستن بغض گرم
تنهاییم.بغضی که اینبار دیوارها هم دست برگوششان بردند.»
آیا این منم؟اگر من بودم پس چراچنین کردم؟«تو نمیتونی بد باشی حتی اگه دل شکستنم
بلد باشی»راست میگفت قهرمان داستان مهر!
                    
امید..میدانم که هر چه کردم برای ادامه حیات زنبقهای وحشی بود!آنها اگرجه در کوه روییده
اما باورکن که شیشه اییند همانندگلبرگهای یاس!زندگی کن با یاد حبابها!
تو باش تا بفهمی         هنوز عاشقی    مسلک یاران رند نیست
و هنوز جدایی         بیابان خشک رهایی نیست
تو که باشی
چه باک از دو صد خروار جفا    و چه منت از خاشاک سر دیوار
باش تا ببینی           بهار هم زیباست
ولی جه زیباست خزان          که فصل هم     با تو زیباست!
(امید دارم که لبان دلتان همیشه خندان باشد   حتی اگر دلی شکسته دارید)
دل شکستن هنر نمیباشد/تا توانی دلی بدست آور...یکی باید اینرو به خودم بگه!
نظرات 11 + ارسال نظر
شاهرخ شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:17 ب.ظ http://sargarmi.blogsky.com

سلام امیدوارم در هدفی که در نظر گرفتی موفق باشی . ممنونم که پیشم آمدی.ایام به کام

یه آدم خوب شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:30 ب.ظ

خوب مینویسی خیلی خوب
مواظب دلت باش معلومه....
تا بعد

مهندس رحیم اقا شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام
مطالب خیلی جلب است انشاا...موفق باشی

ساشا شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:46 ب.ظ

جمله حيرانند سرگردان عشق
ای عجب که اين عشق سرگردان کيست

امیر یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام اول از همه تبریک میگم خیلی خیلی خوشهالم از این که دوست خوب و نویسنده ای مثل تو دارم برای شروع عالیه امید وارم که در تمامه مراهله زندگی موفق و موید باشی عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد شاخه یاسه سفید را علم باید کرد

[ بدون نام ] یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:50 ق.ظ

هی هی هی ما رو هم می‌شکنن یه روزی

فرزاد استقلالی یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:36 ق.ظ http://farzadss.blogsky.com

در هر صورت خفن خفن خفناک ابیته!

سپیده یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:50 ب.ظ http://lovelybeach.persianblog.com

سلام.امیدوارم هیچ وقت دلت نگیره و قدر لحظات خوبت را بدونی...پیروز و سر بلند باشی...بای

یاسر یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام
حالت خوبه ؟
اگر دوستش نداشتی این همه در مورد او حرف نمی زدی ...

[ بدون نام ] دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:50 ب.ظ

....................................

نادر از شیراز چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:14 ق.ظ

من از آن روزی که یک دختر بی رحم تهرانی دلم را شکست که فکر کنم خودت هم بشناسیش بیشتر به خودم آمدم وقدر خودم رو بیشتر دانستم ولی آرزوی قلبی من این بود که آن دختر دیگه نه دل کسی رو بشکنه ونه دیگه دل خودش هم شکسته بشه برای این که من از ته قلبم به اون ابراز عشق کردم ولی اون فقط به من خندید ومسخره کرد ولی باز دوباره شنیدم دل کس دیگری را شکسته وتو هم سارا بدان که همه آدمها مثل هم نمی شوند وممکنه با شکستن قلب اون عاشق خودت او را به ورطه نابودی بکشانی واز اون یک آدم شکست خورده بسازی که تا آخر عمرش نتونه کمر راست کند
امیدوارم حرفهای من رو به حساب حرفهای یک دوست ویک برادر گوش کنی در ضمن برای ساختن این سایت بهت تبریک می گم وامیدوارم که موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد